2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI KURUMLAR ARASI YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası yatay geçiş kontenjanları için Fakültemize başvuruda bulunacak öğrencilerin "Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi" içerisinde yer alan tarihler arasında istenen belgeleri eksiksiz olması şartı ile  28.07.2023 tarihi bitimine kadar fakültemiz öğrenci işleri servisine şahsen ya da elektronik ortamda başvuru evraklarını ulaştırmaları gerekmektedir. Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, bütün belgeler tek mailde olacak şekilde gsf@trakya.edu.tr adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yatay Geçiş Başvuru Evrakları olduğu belirtilmelidir.

Başvuru sonuçları 25.08.2023 tarihine kadar değerlendirilecek olup, sonuçlar 28.08.2023 tarihinde fakültemiz internet sayfasından ilan edilecektir.

 

 

Yatay Geçiş Esasları İçin Tıklayınız: https://bys.trakya.edu.tr/file/open/52560412

Başvuru ve Değerlendirme Takvimi İçin Tıklayınız: https://bys.trakya.edu.tr/file/open/74037225

Kontenjanlar İçin Tıklayınız: https://yoksis.yok.gov.tr/websitesi/kontenjan/yatayGecis.zul

 

Başvuru İçin Gerekli Belgeler:

1)          Başvuru dilekçesi (İmzalı olmayan başvurular kabul edilmeyecektir).  Kurumlar Arası Yatay Geçiş Başvuru Dilekçesi İçin Tıklayınız:

2)          Öğrenci Belgesi

3)          Disiplin cezası almadığına ilişkin belge.

4)          Yatay geçiş yapmasında sakınca olmadığına dair belge.

5)          Öğrenci Not Belgesi (Transkript)

6)          Ders Planı ve Ders İçerikleri

7)          ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve ÖSYS Sonuç belgesi

8)          Resim, Grafik Tasarımı ve Heykel bölümüne başvuracak öğrencilerin Özel Yetenek Sınavı İle Kayıt Yaptırdığına ilişkin belge.

9)         İkinci Öğretimden Örgün Öğretime yatay geçiş yapmak isteyen öğrencilerin ayrıca bulundukları sınıfın bütün derslerini vermek ve ilk %10’a girmek suretiyle bir üst sınıfa geçtiklerine ilişkin resmi belge.

 

 

Not: Yukarıda başvuruda istenen evrakların teslimi hususunda eksiklik ya da hata olması durumunda, değerlendirme sürecinde başvurular eksik ya da hatalı evrak nedeniyle değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

Ek Dosyalar
Bu içerik 12.07.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 506 kez okundu.