2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI (EK MADDE-1) İLE YATAY GEÇİŞ

Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmeliğin Ek Madde 1'i uyarınca;

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanı) ile yatay geçiş  kontenjanları için Fakültemize başvuruda bulunacak öğrencilerin istenen belgeler ile birlikte 1-15 Ağustos 2023 tarihleri arasında Fakültemiz öğrenci işlerine şahsen veya elektronik posta ile başvuru yapmaları gerekmektedir. Elektronik posta yoluyla başvuru yapan öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, bütün belgeler tek mailde olacak şekilde gsf@trakya.edu.tr adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında Yatay Geçiş Başvuru Evrakları olduğu belirtilmelidir. Başvuru sonuçları 28.08.2023 tarihinde Fakültemiz internet sayfasında ilan edilecektir.

 

Yatay Geçiş Başvuru ve Yerleştirme Takvimi için Tıklayınızhttps://bys.trakya.edu.tr/file/open/95738150

Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınızhttps://www.yok.gov.tr/Sayfalar/Ogrenci/GuzveBaharDonemiEkMadde1UygulamaIlkeleri.aspx

 

YATAY GEÇİŞ BAŞVURUSUNDA İSTENECEK BELGELER

  1. Dilekçe (Ek Madde 1 Yatay Geçiş Dilekçe Örneği)
  2. ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve YKS Sonuç Belgesi
  3. Öğrenci Not Belgesi (Transkript)
  4. Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge
  5. Öğrenci Belgesi
  6. Ders Planı ve Ders İçeriği (Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerin olması yeterlidir.)
  7. Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge
  8. DGS ile Yerleşen Öğrencilerin DGS Sonuç Belgesi ve DGS Yerleştirme Belgesi

 Not: Yukarıda başvuruda istenen evrakların teslimi hususunda eksiklik ya da hata olması durumunda, değerlendirme sürecinde başvurular eksik ya da hatalı evrak nedeniyle değerlendirmeye alınmayacaktır.

Ek Dosyalar
Bu içerik 17.07.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 723 kez okundu.