2023-2024 YILI KAYIT YENİLEMELERİ İÇİN DANIŞMAN DUYURUSU

DANIŞMAN DUYURUSU

 

1-   2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Döneminde Öğrencilerin Ders Seçimleri 25 Eylül 2023 (08:30) - 29 Eylül 2023 (17:30) tarihleri arasında yapılacaktır.

 

2-   Bu süreler içerisinde ders seçme işlemini tamamlayan, danışmanı olduğunuz öğrencilere

25 Eylül 2023 (08:30) - 29 Eylül 2023 (23:59) tarihleri arasında onay vermeniz gerekmektedir.

 

3-    İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak https://www.trakya.edu.tradresinde bulunan “İdari/Öğrenci İşleri Dai.Bşk.” menüsü altındaki “Öğretim Elemanı Bilgi Sistemi”ne girebilir veya https://abs.trakya.edu.trinternet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.

 

4-    Ekranın sol tarafında “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye Öğretim Üyesi No ve şifrenizi yazıp “Giriş” tuşuna tıklayınız.

 

5-  “Öğrenci” seçeneği altında bulunan “Kayıt Onay” uygulamasını seçiniz.

 

6-        Açılan uygulamada “Filtre” seçeneğini kullanarak onay bekleyen öğrencileri listeleyebilirsiniz.

 

7-    Onay verilmek istenen öğrenci, ilgili satıra tıklanarak seçilmelidir. Ardından “Kayıt Onay” tuşu tıklanarak öğrencinin kayıt esnasında seçmiş olduğu dersler listelenir.

 

8-   Öğrencinin seçmiş olduğu dersler kontrol edilerek, yapılmış olması muhtemel hatalar düzeltilmelidir. Bu işlemi yaparken öğrenci ile birlikte hareket etmeniz olası itirazların önüne geçecektir. Öğrenci ile trakya.edu.tr uzantılı (Örnek: 2013 yılı ve öncesi girişli öğrenciler için

 öğrencino@trakya.edu.tr, 2014 ve sonrası girişli öğrenciler için isimsoyisim@trakya.edu.tr) elektronik posta adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

9-  Bu işlemlerin ardından ders kaydını onaylayarak süreci tamamlayınız.

 

Bu içerik 18.09.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 419 kez okundu.